Mobilní aplikace DEAFCOM

Logo aplikace DEAFCOM

Přes mobilní aplikaci DEAFCOM můžete jednoduše komunikovat s bankéřem při návštěvě pobočky - využít můžete buď online tlumočení nebo online přepis a to bez předchozí objednávky. Online tlumočení lze použít i při volání na infolinku České spořitelny 800 207 207.

Stáhněte si mobilní aplikaci DEAFCOM do svého mobilního zařízení nebo do tabletu.



Jak využít aplikaci DEAFCOM pro návštěvu pobočky

Stáhněte si textový návod v pdf.

Výhody mobilní aplikace

  • Aplikace vám umožní okamžitý online přepis mluvené řeči nebo online tlumočení do českého znakového jazyka
  • Přímo v aplikaci si můžete zarezervovat čas tlumočníka pro návštěvu pobočky
  • Komunikujte jednoduše na pobočkách České spořitelny po celé republice
  • V aplikaci si můžete najít nejbližší pobočku České spořitelny
  • Zajišťujeme kvalitní tlumočníky a přepisovatele
  • Aplikaci máte stále u sebe a můžete ji kdykoli využít

Objednání DEAFCOM u poradce

Pokud si nemůžete stáhnout aplikaci DEAFCOM (nemáte chytrý telefon)
rezervujte si schůzku s poradcem na pobočce:

  1. Ve vyhledavači poboček (formulář níže nebo na stránce Pobočky a bankomaty) vyhledejte pobočku, kterou chcete navštívit.
  2. Otevřete detail pobočky a klikněte na tlačítko "Objednat se"
  3. V objednávkovém formuláři zaškrtněte možnost služby on-line tlumočení nebo on-line přepis